تیم ما مفتخر است سفارشات تولید محتوای ویدئویی در بجنورد را با کیفیت مناسب و قیمت رقابتی در کمترین زمان ممکن تحویل کسبوکارهایی میدهد . که برای بازاریابی دیجیتال خود نیاز به محتوای ویدئویی دارند.
در چند سال اخیر و با فراگیر شدن بیسابقهی شبکههای اجتماعی، سوشال مدیا و پلتفرمهای نمایش ویدئو مانند تلگرام، اینستاگرام، آپارات و توئیتر، دیجیتال مارکتینگ با سرعتی انفجاری گسترش یافته است. و تبلیغات مجلات و روزنامهها جای خود را به تصاویر، متون و ویدئوهای منتشر شده در فضای دیجیتال داده است.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
هرگونه بازاریابی در فضای دیجیتال اعم از تلویزیون، شبکههای اجتماعی، سوشال مدیا، پلتفرمهای نمایش ویدئو و فضای وبسایتها زیرمجموعه حوزه دیجیتال مارکتینگ به شمار میرود.

تبلیغات متنی، ویدئویی، تصویری و صوتی پرکاربردترین فرمتهای بازاریابی دیجیتال هستند که با توجه به مخاطب موردنظر کسبوکار (بر اساس جنسیت، سن، شغل و…) یک یا چند نوع آن توسط تیم بازاریابی تهیه و در رسانههای محبوب و پرمخاطب منتشر میشود.
با توجه به افزایش حجم محتوای دیجیتال در پلتفرمهای آنلاین و آفلاین دیجیتال، کاربر در معرض انبوهی از محتوای تولیدشده توسط گروههای مختلف ازجمله کسبوکارها و اینفلوئنسرها قرار میگیرند. بنابراین لازم است تمرکز مشاغل در حوزه بازاریابی دیجیتال بیشتر روی فرمتی باشد که کاربر محتوا را سادهتر و با سرعت بالاتری دریافت کند.
چرا محتوای ویدئویی؟
در قسمت قبل بهصورت کلی با مزایای بهرهمندی از تکنیکهای بازاریابی دیجیتال آشنا شدیم. در این قسمت قصد داریم بهطور تخصصی به مزایای تولید محتوای ویدئویی و تاثیر آن بر رشد فروش کسبوکارهای محلی و سراسری اشاره کنیم.
از بین محتوای تبلیغاتی متنی، ویدئویی و تصویری، محتوای تولید شده در قالب ویدئو در انتقال محتوا به مخاطب از بازدهی بالاتری برخوردار بوده است. و برقراری ارتباط کاربر با این فرمت از محتوای تبلیغاتی سادهتر از سایر فرمتها است.
خواندن یک متن طولانی یا بررسی جزئیات روی یک تصویر برای اغلب کاربران دشوار است. که بههمین دلیل مخاطب، محتوای ویدئویی جذاب و متنوع به همراه صدای پسزمینه را به متنهای ساده و خشک و یا تصاویر و اینفوگرافیها ترجیح میدهند.
پلتفرمهای اینستاگرام و یوتیوب جزء پرطرفدارترین سرویسهای ویدئومحور آنلاین هستند . و درصد بالایی از مردم کشور حداقل چند دقیقه از وقت خود را در این پلتفرمها سپری میکنند. این دو پلتفرم مدیامحور بوده و کاربران اغلب به دنبال محتوای ویدئویی مدنظر خود هستند.
این مدت زمان برای برخی افراد به چند ساعت در روز هم میرسد و به همین دلیل کسبوکارها بخش زیادی از بودجه تبلیغات خود را برای تهیه، انتشار و وایرالکردن محتوای ویدئویی هزینه میکنند.
اینفوگرافی و متن (کپشن) پستهای اینستاگرام و یوتیوب کمتر از محتوای اصلی که با فرمت ویدئو ارائه میشود مورد توجه مخاطب قرار میگیرد که همین امر، اهمیت محتوای ویدئویی را برای بازاریابی نشان میدهد.
محتوای ویدئویی بهواسطه ترکیب تصویر و صوت، جذابیت بیشتری نسبت به سایر فرمتهای دیجیتال برای مخاطب ایجاد میکند . به همین دلیل نرخ تبدیل مشتری و جذب مخاطب در این شیوه بازاریابی دیجیتال نسبت به سایر روشها از بازدهی بالاتری برخوردار بوده و بیشتر مورد توجه مشاغل قرارگرفته است.
تولید محتوای ویدئویی در بجنورد را به تیم ما بسپارید
چنانچه صاحب کسبوکار کوچک یا بزرگ هستید و یا برای پروژههای فرهنگی هنری موسسات و گروههای فرهنگی نیازمند تولید محتوای ویدئویی باکیفیت و استاندارد هستید، تیم ما متشکل از افراد خبره و حرفهای در زمینه تدوین و تولید محتوای ویدئویی و موشنگرافی است.
سفارشات تولید محتوای ویدئویی برای دو پلتفرم اینستاگرام و یوتیوب می پذیریم . که پروژهها بر اساس جدیدترین متدهای تولید محتوای ویدئویی و موشنگرافیک انجام و تحویل پیمانکار میشود.
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.