دوره تیم سازی و کار تیمی با تدریس آقای دکتر رضا فیض آبادی
تیم سازی و مهارت کار تیمی برای موفقیت شما در کار مهم است، روحیه کار تیمی به شما در محیط کار این امکان را می دهد که با مشتریان، همکاران، مدیران و سایر افراد ارتباط موثر داشته باشید و همچنین وظایف را به موقع انجام دهید و در عین حال محیطی لذت بخش برای خود و دیگران ایجاد کنید.
سازمانی که بر مهارت کار تیمی تأکید دارد، معمولاً از عملکرد بالایی برخوردار است.
در این مقاله، نگاهی به مهارت کار تیمی، چگونگی بهبود آنها و سایر مهارتهای فردی که میتواند به شما کمک کند تا یک هم تیمی موثر باشید، میاندازیم.
مهارت کار تیمی چیست؟
کار تیمی حاصل همکاری موثر افراد با یکدیگر است که در جهت یک هدف مشترک کار می کنند.
مهارت کار تیمی ویژگیها و تواناییهایی است که به شما این امکان را می دهد در طول پروژهها، جلسات یا سایر همکاریها به خوبی با دیگران کار کنید.
بسیاری از مهارت های فردی مثل ارتباط موثر ، مسئولیت پذیری و آگاهی وجود دارد که به شما کمک کند که در محل کار یک هم تیمی متفاوتی باشید.
چرا مهارت کار تیمی مهم است؟
در هر سطحی از سازمان که باشید یا هر فعالیتی که انجام می دهید . مهارت کار تیمی می تواند به شما در دستیابی به اهداف شغلی ، رشد رزومه و در نهایت کمک به سازمان موثر باشد . همچنین به شما در روابط کاری عمیق تر، ارتباطات جدید، استفاده از ایده های خلاقانه افراد تیم و احتمالا فرصت های جدید کمک می کند.تا شما را به نتیجه دلخواه برساند.
ویژگی های متمایز دوره آموزشی تیم سازی و کار تیمی
- ارائه مثال های کاربردی برای پیاده سازی در تمامی تیمها
- توجه به اصل تیم سازی جهت توسعه کسب و کار
- مناسب برای استارتاپ ها، تیم های تحقیقاتی، واحد های تولیدی و ارائه دهنده خدمات
- شرکت ها و سازمان ها
- گروه ها و تیم های ورزشی
- انجمن های علمی دانشگاهی، سازمان های مردم نهاد و NGOها
- و هر گروهی که که بزرگترین سرمایه خود را نیروی انسانی میداند.

سرفصل های دوره تیم سازی و کار تیمی
ضرورت و اهمیت کار تیمی در کسب و کار
تعریف و تفاوت های اجتماعی گروه و تیم
چار چوب اصلی کارتیمی
نحوه تشکیل و رشد تیم بر اساس مدل تاکمن
برسی ویژگی های هر مرحله
برسی چالش های هر مرحله
برسی راه حل های مرحله
نقش رهبر در فرایند تیم سازی
فرایند یارگیری در تیم و الزامات ان
تست شخصیت شناسی مایزر بریگز
تست رفتار شناسی دیسک
ویژگی های افراد مناسب برای کارتیمی
ویژگی های اگهی استخدام مناسب
فرایند ارتباطات در بین اعضای تیم
مدل پنجره جو- هری
دسته بندی ویژگی های افراد در ارتباطات تیمی
شاخص های ارزیابی ارتباطات موفق در تیم
نقش های تیمی
مدل بلبین
برسی سندروم های نقش های تیمی
نقش های اصلی یک تیم استارت اپی
هولاکراسی
مهارت های کارتیمی
مدیریت تعارض
نحوه تصمیم گیری
مدیریت جلسه
هوش هیجانی
بررسی مدل ریچارد اکهارد برای تیم شدگی
اصول کار تیمی
شاخص های تیم اثر بخش
دشمنان کار تیمی
ایجاد احساس برابری در تیم
کاربرد هرم نیاز های مازلو در کار تیمی
کاربرد قانون پارتو در تیم سازی
علیرضا شکراللهی –
سلام و احترام هزینه دوره افزایش پیدا کرده؟!
مدیر دستاوا (خریدار محصول) –
با سلام ، با تکمیل محتوا دوره ، تخفیف کمتر خواهدشد.