دسته بندی: برندسازیمنتشر شده در 2021/12/29نویسنده: نرجس نیکدلزمان مطالعه: 3 دقیقه0 نظربه روز شده در 2022/08/17
برندسازی صنایع دستی
چه صاحب یک کسب و کار صنایع دستی موفق باشید و چه قصد راه اندازی آن را دارید، برندسازی و بازاریابی مناسب، چیزی است که باید به آن توجه کنید. هویت شماست که به برند شما معنا و شخصیت می بخشد.
بازار رقابت پر از رقبایی است که صنایع دستی منحصر به فرد خود را می فروشند.برندسازی به محصول شما یک هویت متفاوت میدهد و باعث می شود نظر مشتریان مورد نظر شما را جلب کند.
لوگو صنایع دستی باید منعکس کننده خط تولید و زیبایی طراحی شما باشد، از انتخاب فونت گرفته تا طرح رنگ. فرض کنید کسب و کار شما به خاطر رنگ های پاستیلی خاص محصول، معروف شده است، در این مورد داشتن طرحی که فقط از رنگ های اصلی استفاده شده ، منطقی نیست. در عوض، رنگهای ملایم همراه با فونت ظریف، منطقیتر است. بسته به نوع کالاهای دست سازی که میفروشید، می توانید تا حدی آزمایش کنید
همیشه مشتریان خود را در ذهن داشته باشید و مطمئن شوید که فونتی را که انتخاب کرده اید به وضوح قابل مشاهده و قابل درک باشد. فونتی که انتخاب می کنید باید بروی وب سایت فروشگاه و صفحات مجازی تست شود.
بهتر است از فونت شما طرح های ریز کمتری داشته باشد زیرا می خواهید لوگوی شما حتی از فاصله دور مشخص باشد.
یعنی علاوه بر وب سایت بروی درب ورودی فروشگاه شما مشخص باشد و علاوه بر این، باید برای افراد معمولی قابل مشاهده نیز باشد.
انتخاب طرحهای رنگی مناسب میتواند پیام های متفاوت را بیان کند.چه نوع پیامی را می خواهید ارسال کنید؟ دوست دارید مردم در مورد کسب و کار شما چه احساسی داشته باشند؟ اگر مغازه شما در فروش اجناس دست ساز بچه گانه تخصص دارد، نمی خواهید که یک فونت پررنگ با رنگ های کسل کننده داشته باشید؟ رنگ های روشن با فونت هنری بهترین چیز برای چنین کسب و کارهایی بسیار مناسب است. و سبز برنگ های مختلف احساسات متفاوتی را در افراد نشان می دهد. رنگ های آبی احساس آرامش را ایجاد می کند به طور مشابه، رنگ های دیگر مانند رنگ زرد نشان دهنده جوانی و شادابی است.
هم چنین اگر برای مشتریان خارج از کشور بازاریابی می کنید، زبان رنگ ها می تواند معنای متفاوتی داشته باشد.که باید به این موضوع توجه بیشتری داشت. به طور کل یک طراحی ونامی را انتخاب کنید که ظاهری زیبا و آراسته داشته باشد پیام را برساند هم چنین باعث شود کسب و کار شما برای سال ها در بازار رقابت بماند.
شمامی توانید با مشاوره افراد متخصص و حرفه ای تمام این جزئیات پیچیده برندسازی را به آنها بسپارید و یک سرمایه گذاری بلندمدت داشته باشید.
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.